Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Harley Davidson Street 750 by Rajputana Customs

Η πρώτη custom μοτοσικλέτα βασισμένη πάνω στη Street 750

Η εταιρεία Rajputana Customs βρίσκεται μόλις 300 χιλιόμετρα μακρύτερα από το εργοστάσιο της Harley Davidson στην Ινδία, εκεί που κατασκευάζεται το νέο δημιούργημα των Αμερικάνων, με το όνομα Street. 

Το τελευταίο δημιούργημα των ινδών βελτιωτών ακούει στο όνομα Makku σε στιλ γνωστό και ως... Brat Cafe, και η δουλειά που έχει γίνει πάνω του είναι τόσο εκτενής, ώστε πλέον να θυμίζει ελάχιστα -έως καθόλου- τη μοτοσικλέτα από που αρχικά προήλθε.

Πρώτα άλλαξε το πιρούνι, με ένα ανάποδο προερχόμενο από... Suzuki GSX-R με πιο σκληρά ελατήρια, και μεγαλύτερη διαδρομή από το original πιρούνι. Σημειώστε πως στην αύξηση της διαδρομής βοήθησε και η αφαίρεση του πλαστικού προστατευτικού πλαισίου του ψυγείου.

Τη μοτοσικλέτα αποχαιρέτισαν αμφότερα τα δύο πίσω αμορτισέρ, για να αντικατασταθούν από ένα κάθετα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ. Πάνω στο αμορτισέρ βρίσκονται η... νέα, compact μπαταρία, αλλά και μέρος της καλωδίωσης! Ο ιμάντας της τελικής μετάδοσης μας άφησε χρόνους, με μια αλυσίδα να παίρνει τη θέση του. Νέα, custom made είναι και τα γρανάζια της τελικής μετάδοσης. 

Για να αποκτήσει το Brat Cafe μια πιο ευθεία γραμμή από τα πλάγια, το ρεζερβουάρ ανασηκώθηκε στο πίσω του μέρος, ενώ η τάπα του μετακινήθηκε στην αριστερή μεριά. Στη δεξιά μεριά του ρεζερβουάρ βρίσκεται πλέον το κοντέρ της μοτοσικλέτας, που έφυγε από την αρχική του θέση, δηλαδή πάνω από το τιμόνι.

Νέο είναι το υποπλαίσιο πίσω, με τη σέλα να είναι μονόσελη και να συμπληρώνεται όπως της αρμόζει από έναν κοντό σε μήκος «κοκοβιό». Τα πανέμορφα ελαστικά ψηλού προφίλ σε κλασικό ύφος προέρχονται από την Coker Tire, σε 16άρηδες πλεκτούς τροχούς της HD, ενώ οι μηχανικοί χρειάστηκε να βάλουν το χεράκι τους και στο ψαλίδι για να μπορέσει να δεχτεί το παχύτερο πίσω ελαστικό. Το κλιπ-ον τιμόνι είναι custom-made, με τα γκριπ να προέρχονται από την Arlen Ness.

Στο επόμενο -δεύτερο- στάδιο, σύμφωνα με τη Rajputana Customs, το Makku θα αποκτήσει ολοκαίνουργιο custom ρεζερβουάρ, μαρσπιέ τραβηγμένα προς τα πίσω για μια πιο σκυφτή θέση οδήγησης, custom εξάτμιση, άλλη ουρά, νέο κέντρο στο μπροστινό τροχό, και δεύτερο μπροστινό δισκόφρενο. 




























Πηγή: mototriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: