Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ινδική ιστοσελίδα Zigwheels, προετοιμάζει και η Harley-Davidson την κάθοδό της στην τεράστια και πολυπληθή χερσόνησο. Και γι' αυτό ήδη εξελίσσει ένα μοντέλο ειδικά κατασκευασμένο για την Ινδία.
Θα είναι μια μοτοσυκλέτα entry-level (για «αρχάριους»), μικρότερη των σύγχρονων Sportster των 883 κυβικών και θα κατασκευάζεται τοπικά. Θα την ακολουθήσουν σύντομα και άλλα μοντέλα.
Στελέχη της HD τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την Ινδία συναντώνται τακτικά με επιχειρηματίες λιανικής μοτοσυκλετών στην Ινδία, προκειμένου να στήσουν το δίκτυο διανομής των «indian» Harley.
Ο κυβισμός της νέας σειράς μοντέλων θα παίζει από τα 400 ως τα 500 κυβικά και το πρώτο από αυτά θα παρουσιαστεί στην Έκθεση του Νέου Δελχί το 2014. Κινητήρας θα είναι οπωσδήποτε ένας V-2 και το κόστος έχει ήδη καθοριστεί στα 6.381 δολάρια!
Η Harley βρίσκεται σε δρόμο ανάκαμψης από τα χειρότερα της πρόσφατης κρίσης, αλλά απέχει ακόμα πολύ από τις πωλήσεις του 2006 και 2007, τις καλύτερες στην μακρά ιστορία της. Με στάσιμη την αγορά μοτοσυκλετών σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ιαπωνία, δεν μένει στους κατασκευαστές παρά να στραφούν σε Ινδία, Νοτιοανατολική Ασία και Νότια Αμερική για να βγάλουν τα σπασμένα.
Θα είναι μια μοτοσυκλέτα entry-level (για «αρχάριους»), μικρότερη των σύγχρονων Sportster των 883 κυβικών και θα κατασκευάζεται τοπικά. Θα την ακολουθήσουν σύντομα και άλλα μοντέλα.
Στελέχη της HD τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την Ινδία συναντώνται τακτικά με επιχειρηματίες λιανικής μοτοσυκλετών στην Ινδία, προκειμένου να στήσουν το δίκτυο διανομής των «indian» Harley.
Ο κυβισμός της νέας σειράς μοντέλων θα παίζει από τα 400 ως τα 500 κυβικά και το πρώτο από αυτά θα παρουσιαστεί στην Έκθεση του Νέου Δελχί το 2014. Κινητήρας θα είναι οπωσδήποτε ένας V-2 και το κόστος έχει ήδη καθοριστεί στα 6.381 δολάρια!
Η Harley βρίσκεται σε δρόμο ανάκαμψης από τα χειρότερα της πρόσφατης κρίσης, αλλά απέχει ακόμα πολύ από τις πωλήσεις του 2006 και 2007, τις καλύτερες στην μακρά ιστορία της. Με στάσιμη την αγορά μοτοσυκλετών σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ιαπωνία, δεν μένει στους κατασκευαστές παρά να στραφούν σε Ινδία, Νοτιοανατολική Ασία και Νότια Αμερική για να βγάλουν τα σπασμένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου