Ο Eric Tremblet είναι ένας ανήσυχος τύπος που ΄΄πιάνουν'' τα χέρια του και έχει πολλές καλές ιδέες ώστε να μετατρέψει ένα κοινό Harley-Davidson 883 του 1997 σε μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα.
Χρησιμοποίησε ένα άκαμπτο πλαίσιο της L&L Chopper και ένα πιρούνι Springer.
Αφαίρεσε το μπροστινό φρένο και έβαλε ένα μπροστινό φανάρι από την Ιαπωνική εταιρία EASY RIDER. Από το τιμόνι αφαιρέθηκαν όλα τα χειριστήρια εκτός από το γκάζι όπου οι ντιζες του περνούν μέσα από το τιμόνι. Όλο το ηλεκτρικό κύκλωμα φιλοξενείται στον πλαϊνό δερμάτινο σάκο μαζί με τους διακόπτες για τα φώτα και της μίζας.
Για ρεζερβουάρ χρησιμοποιήθηκε ένα 5 λίτρων από μοτοποδήλατο της Peugeot, η χειροποίητη σέλα έχει την υπογραφή της γνωστής εταιρίας Lepara που φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια της.
Ο μπροστινός τροχός είναι 21 "ενώ ο πίσω είναι 16".
Ο Εric επέλεξε να κρατήσει το αρχικό πίσω δισκόφρενο της 883. Στην συνέχεια εγκατέστησε ένα πίσω φτερό από την Ιαπωνική εταιρία EASY RIDER.
Στον κινητήρα οι αλλαγές είναι πολλές χρησιμοποιήθηκε ένα κιτ αύξησης του κυβισμού σε 1200cc, καρμπιρατέρ S&S, ενισχυμένους εκκεντροφόρου και τοποθετήθηκε ένας αυτόματος συμπλέκτης.
Τέλος φρόντισε οι εξατμίσεις να περιλαμβάνουν διαφράγματα.
Χρησιμοποίησε ένα άκαμπτο πλαίσιο της L&L Chopper και ένα πιρούνι Springer.
Αφαίρεσε το μπροστινό φρένο και έβαλε ένα μπροστινό φανάρι από την Ιαπωνική εταιρία EASY RIDER. Από το τιμόνι αφαιρέθηκαν όλα τα χειριστήρια εκτός από το γκάζι όπου οι ντιζες του περνούν μέσα από το τιμόνι. Όλο το ηλεκτρικό κύκλωμα φιλοξενείται στον πλαϊνό δερμάτινο σάκο μαζί με τους διακόπτες για τα φώτα και της μίζας.
Για ρεζερβουάρ χρησιμοποιήθηκε ένα 5 λίτρων από μοτοποδήλατο της Peugeot, η χειροποίητη σέλα έχει την υπογραφή της γνωστής εταιρίας Lepara που φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια της.
Ο μπροστινός τροχός είναι 21 "ενώ ο πίσω είναι 16".
Ο Εric επέλεξε να κρατήσει το αρχικό πίσω δισκόφρενο της 883. Στην συνέχεια εγκατέστησε ένα πίσω φτερό από την Ιαπωνική εταιρία EASY RIDER.
Στον κινητήρα οι αλλαγές είναι πολλές χρησιμοποιήθηκε ένα κιτ αύξησης του κυβισμού σε 1200cc, καρμπιρατέρ S&S, ενισχυμένους εκκεντροφόρου και τοποθετήθηκε ένας αυτόματος συμπλέκτης.
Τέλος φρόντισε οι εξατμίσεις να περιλαμβάνουν διαφράγματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου