Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Biker's House Harley-Davidson Bad Boy

*Αντιγραφή από το περιοδικό ΜΟΤΟΤΡΙΤΗ
τεύχος 18 κυκλοφόρησε στις 20/9/2005
                                                     Bad to the bone




Το να ξεχωρίσεις από το πλήθος και να τραβήξεις τα βλέμματα κάνοντας κάτι κραυγαλέα ανούσιο ή χαζό, είναι αρκετά εύκολο. Το να κερδίσεις όμως την επιδοκιμασία και το θαυμασμό των άλλων παρουσιάζοντας κάτι πραγματικά αξιόλογο και διαφορετικό, χρειάζεται κόπο και προσπάθεια. Αν καταφέρεις να κάνεις μια τόσο "κακιά" μοτοσικλέτα να φαντάζει τόσο αρμονικά "καλή", τότε δικαιολογημένα μπορείς να υπερηφανεύεσαι και να αισθάνεσαι ότι έχεις ανέβει ένα σκαλί πάνω από τους υπόλοιπους.


Η ιστορία της μοτοσικλέτας
Πώς ξεκίνησαν όλα
Κάπως έτσι ήταν το Bad Boy
όταν έπεσε στα χέρια του Θάνου.
 Πού να ήξερε τότε τι του επιφύλασσε
η συνέχεια!
Καθένας από εμάς είναι διαφορετικός από τον διπλανό του και έχει κάτι μοναδικό στο χαρακτήρα του, το οποίο τον κάνει να ξεχωρίζει. Ευτυχώς, μέσα σε αυτό το τεράστιο παζλ προσωπικοτήτων βρίσκονται μερικοί άνθρωποι που έχουν μέσα τους ένα σαράκι να τους τρώει και να μην τους αφήνει σε ησυχία. Ανήσυχα πνεύματα, θα πουν μερικοί. Απλώς τελειομανείς, θα συμπληρώσουμε εμείς. Για αυτούς, ο χώρος των βελτιώσεων είναι ουσιαστικά ένας δρόμος χωρίς τέλος. Κάθε αναβάθμιση είναι μονάχα το βήμα 0 ώστε να ακολουθήσει η επόμενη. Ενας από αυτούς τους ανθρώπους είναι και ο Θανάσης Γιέμελος. Απέκτησε τη συγκεκριμένη Harley Davidson Bad Boy σε πολύ καλή τιμή από ένα ναυτικό, ο οποίος το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την χρησιμοποιούσε ως διακοσμητικό… στο σαλόνι του (όντας απών). Ο Θάνος, λοιπόν, μια όμορφη βραδιά και ενώ παρακολουθούσε στην τηλεόραση μια εκπομπή με customized chopper, ένιωσε ένα διακόπτη να γυρνάει στο μυαλό του. Σίγουρα, η συγκεκριμένη στιγμή σήμανε και το τέλος του ξέγνοιαστου βραδινού ύπνου. Ακολούθησαν τρελές ιδέες, extreme σχέδια και ατελείωτες ώρες ψαξίματος στο Internet, προκειμένου να δημιουργήσει μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό του για το πώς ήθελε να προχωρήσει. Απευθύνθηκε κατά κύριο λόγο στην Custom Chrome και την West Coast Choppers για την προμήθεια των special εξαρτημάτων και στη συνέχεια ο Απόστολος Χατζηιωάννου (τηλ. 6974537016) κατασκεύασε τα υπόλοιπα κομμάτια με το δικό του ξεχωριστό τρόπο. Οι Ιωάννης Καρκανίδης και Σπύρος Σιάχος από το Biker's House (τηλ. 210-8324548) ανέλαβαν το δύσκολο έργο της τοποθέτησης και συναρμολόγησης όλων αυτών των διαφορετικών κομματιών και επιμελήθηκαν τη σωστή συναρμολόγησή τους. Τα υπόλοιπα, είναι απλά ιστορία…

Πλαίσιο - Πιρούνι
Μακρύ και επιβλητικό
Το πιρούνι της SJP είναι
15 ίντσες μακρύτερο από το στοκ.
 Το μήκος του εντυπωσιάζει...
Προτού ξεκινήσουν όλα, τοποθετήθηκε στην άκρη ο κινητήρας και τα υπόλοιπα περιφερειακά πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων. Το πρώτο βήμα ήταν να παραγγελθεί από την West Coast Choppers ένα καινούργιο πλαίσιο, που θα ήταν η ραχοκοκαλιά της μοτοσικλέτας. Δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος βελτιωτικός οίκος είναι αμερικάνικος, ήταν ολοφάνερο από την αρχή ότι το σύνολο θα ήταν μακρύ και επιβλητικό. Το νέο πλαίσιο με την ονομασία Sante είναι 6 ίντσες πιο ψηλό στην περιοχή του λαιμού από το στοκ και 4 ίντσες πιο μακρύ. Επειδή όμως από μόνο του δεν ήταν αρκετό, επιστρατεύτηκε η βοήθεια της SJP, και ένα πιρούνι 15 ίντσες πιο μακρύ από το στοκ ολοκλήρωσε με επιτυχία το όλο concept. Ο Α. Χατζηιωάννου κατασκεύασε τις πλάκες και τη γέφυρα που ανέλαβε να κρατήσει τα καλάμια σε στενές σχέσεις μεταξύ τους. Η τελευταία πινελιά προστέθηκε με την τοποθέτηση ενός καλύμματος στο πάνω μέρος των καλαμιών από τα παιδιά στο Biker's House. Φυσικά, το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας δεν θα μπορούσε να μείνει παραπονεμένο και έτσι η West Coast Choppers προτιμήθηκε ξανά για να το στολίσει με ένα πανέμορφο ψαλίδι. Ο συνδυασμός όλων αυτών έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα και έκανε το Bad Boy να φαντάζει πιο κακό από ποτέ. Με μήκος όσο ένα αυτοκίνητο και κάτι ψιλά, κάνει τα βλέμματα να στρέφονται πάνω του σαν μαγνήτης και προκαλεί το θαυμασμό απ' όπου κι αν περάσει.

Κινητήρας
Βελτιωμένος στα σημεία
Όταν λέμε ότι η μοτοσικλέτα
 είναι μακριά…αυτό εννοούμε!
Οπως ήδη αναφέραμε, ο κινητήρας evolution των 1.340 κ.εκ. ήταν το μόνο πράγμα που έμεινε να θυμίζει την αρχική μοτοσικλέτα. Ωστόσο, δεν θα ήταν δυνατό να διατηρηθεί ανέπαφος, αφού το υπόλοιπο σύνολο τροποποιήθηκε ριζικά. Επρεπε, λοιπόν, να γίνουν μερικές αλλαγές, προκειμένου να αγριέψει και να μπορεί να σταθεί επάξια πάνω στη μοτοσικλέτα. Κατ' αρχήν, αποφασίστηκε να μην αλλάξει η χωρητικότητά του. Οι εκκεντροφόροι, όμως, πήραν το δρόμο χωρίς επιστροφή και στη θέση τους μπήκε ένας μάρκας Andrews. Σειρά είχε η νέα ηλεκτρονική της Single Fire Craine και το καρμπιρατέρ της S&S. Για τη σωστή αναπνοή του κινητήρα τοποθετήθηκε ένα επιβλητικό φίλτρο αέρα της Kuryakin με βάση Penz, ενώ εντυπωσιακές είναι οι πεταλούδες του φίλτρου που ανοιγοκλείνουν σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Βεβαίως, κάθε μοτέρ H-D που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να ακούγεται και να διατυμπανίζει το χαρακτηριστικό ήχο του και οι φαλτσοκομμένες εξατμίσεις Crack Pipes της Supertrapp φροντίζουν με τον καλύτερο τρόπο για την ηχητική υπόκρουση. Κάνουν τα κεφάλια να γυρίζουν και τις γραίες να… βρίζουν! Το εκπληκτικής σχεδίασης ψυγείο λαδιού της Custom Chrome κρατάει τη θερμοκρασία σε νορμάλ επίπεδα, ενώ, τέλος, η στήριξη του κινητήρα γίνεται με μια βάση της WM.

Περιφερειακά - Εμφάνιση
Οι μύλοι από ρεβόλβερ στα risers
 του τιμονιού και το ρεζερβουάρ
 προκαλούν σχόλια θαυμασμού.
Μοναδικά αξεσουάρ εξαιρετικής ομορφιάς
Ο κατάλογος των περιφερειακών που έχουν τοποθετηθεί στη μοτοσικλέτα, είναι μακρύς και εντυπωσιακός. Στην πρώτη θέση βρίσκονται οι ζάντες, με την μπροστινή των 21 ιντσών να έχει σχήμα κεραυνού και να έχει αγοραστεί από την West Coast Choppers. Για την πίσω μερίμνησε η Custom Chrome με την απίστευτη διάσταση των 18x8,5 ιντσών! Το 250άρι ελαστικό της Avon κάνει τα στόματα να ανοίγουν και δίνει άλλο αέρα στο σύνολο. Πραγματικά, στην όψη του, το μυαλό κάνει περίεργους συνειρμούς και καταλήγει στο ότι θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται στην… Ferrari του Σούμι! Στη συνέχεια, τοποθετήθηκε ένα τιμόνι από την Choppers Inc. με φανάρι της Custom Chrome. Τα μοναδικά risers (καβαλέτα για τους μη γνώστες της χαρλεάδικης διαλέκτου) είναι μύλοι ρεβόλβερ! Μάλιστα, οι μύλοι περιστρέφονται και έχουν και τις έξι σφαίρες τους. Το καπάκι του ρεζερβουάρ της West Coast Choppers και του δοχείου λαδιού είναι επίσης από τα καυτά εξάσφαιρα και η κατασκευή τους ανήκει στον Α. Χατζηιωάννου. Για την επιβράδυνση προτιμήθηκε μπροστά μία τετραέμβολη δαγκάνα της SJP και ένας δίσκος, ενώ πίσω τοποθετήθηκαν δύο τετραέμβολες δαγκάνες Tokico, από GSX-R παρακαλώ, που στηρίχτηκαν πάνω σε μια χειροποίητη βάση κατασκευής Biker's House. Οι υπόλοιπες πινελιές δόθηκαν με τα ποδωστήρια της SJP, το πίσω φτερό και τη βάση της πινακίδας της Custom Chrome, τη σέλα με δέρμα Lepera και με τα γκριπάκια και τις μανέτες Arlen Ness. Η τελευταία πινελιά (στην κυριολεξία) ανήκει στο Jimmy Moto Design (τηλ. 210-2223370) που επιμελήθηκε το εκπληκτικό βάψιμο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: